dimecres, 11 de gener del 2017

Umm, sembla que millora !

Comença el dimecres, a les 6:10h del matí sona el despertador. Ràpid una afeitada, suc de llimona, cafè, em vesteixo amb un xandall i cap a la piscina. Fa fred, molt fred i per si fos poc el cotxe està glaçat.

Hola bon dia, bon dia a la resta de gent del vestidor i a la dutxa. A les 7:00h estic a l'aigua. La meva monitora em marca la primera rutina: "4 piscines esquena". Començo pensant "45 minuts i vinga a treballar". La veritat es que encara no he arribat al punt de gaudir d'aquesta activitat, em motiva però no acabo de passar-ho bé.

Peus de croll braços de braça, respirant cada 4 pel costat dolent, respirant cada 3, 6 esquena i 6 de croll, braça normal, etc... van passant els minuts i arriba l'hora quasi. Han transcorregut els 45 minuts i per primer cop no he mirat l'hora per veure quan de temps restava per finalitzar la classe.

Potser que m'estigui començant a acostumar?

41.15 min - 0.75 kms - 1.1 km/h - 30 largos - 22 b/l - 81 swolf - 274 cal (Dades Tomtom)

Canvi de roba i cap a la feina !


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada