dissabte, 7 de febrer del 2015

Estic segur ! m'agrada còrrer !

Feia dies que no publicava cap entrada, tinc unes quantes coses escrites, ressenyes i valoracions de material,  a la meva llibreta de notes pendents de traspassar-les al blog però em costa trobar el moment. Però avui després de la sortida que he fet em venia de gust compartir unes línies.
 
Ara en un moment de plena bogeria pel running de vegades es pot pensar que correm per moda, per demostrar al mon el que fem, per compartir les nostres gestes, per lluir samarretes de finisher ... Doncs no, ho fem per gaudir de moments com els d'avui, de plena natura, de fred, de neu, de solitud, de esforç i d'emoció contemplant el decorat gran i sublim de les muntanyes. Sense dorsals, sense circuits marcats, sense classificacions, sense avituallaments, sense aglomeracions, tan sols muntanya i cames: trail running en estat pur.
 
Avui, he gaudit de tres hores i mitja de les que fan afició, un Montseny nevat m'ha regalat uns grans moments, corrent, sentint com la neu feia soroll sota els meus peus, amb la tranquil·litat i netedat que dona el seu blancor.
 
Es per això que m'agrada córrer ! Salut i quilòmetres amics !

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada